24.03.2008

“Know how” – как бухать в блоге.

2 комментария:

isa i комментирует...

настоятельно рекомендуем Вам налить и немедленно выпить первую.

isa i комментирует...

АЛКОХОКУ

Сьогодні вдруге я
Хрещатиком проходжу,
І ні з ким випить...



Ах бульбашко легка
В шампанськім золотім...
Аристократа жизнь.



Ах, як сюркоче
Цикада у траві –
Рубля лиш не хвата...



Здається, лиш недавно
Ми разом сіли пить,
А вже надворі осінь.



Задзвонив телефон,
Не знімаю я трубки –
Ще півпляшки лишилось.



Ах, як співає пташка,
Ах, як вона співає!
Іще сто грам замовлю.



Учора я надравсь,
Сьогодні в дошку п’яний –
А може, це любов?



Я дерево обняв.
Ах, хто мене сьогодні
Додому доведе?!



Ворона “ка-р!” та “кар-р!”
Ніяк не зрозумію –
Невже я перепив?



Як смішно всі внизу
Голівки задирають –
З балкона я стругнув...



Усе той сон страшний –
Шампанське й самогон
Плюс вермут й тепле пиво.